torsdag 9 december 2010

Hej lilla bloggen jag är tillbaka!

Ja det är väl inte ens lönt att jag börjar prata om att det var länge sen jag skrev, va?
Bubblorna har för evigheter sen flyttat till sina nya familjer. Dom Perignon bor i Tammerfors hos Heidi Lindström och Pommery bor hos Tommy Sjödin här i Umeå. Dompan har jag inte träffat sen han flyttade men Pommery - eller Pommac som han nu heter - träffar jag då och då. Han är sååå fin och jag är sååå kär i honom - en riktig liten godisbit! Idag är det 9 december och det är bara några veckor tills grabbarna fyller ett helt år! Oj vad tiden går!
I skrivandets stund går jag mest på och hoppas att Dory åter ska vara dräktig. Hon har varit på date hos S*Sybos Ruff Stuff och har precis passerat tre veckor sedan parningen. Jag väntar alltså på hallontuttar men än så länge lyser de med sin frånvaro. Hon beter sig dock lite annorlunda och har ökat en del i vikt sen hon kom hem. Nåja man kan inte göra så mycket annat än att vänta så det är väl bara att utveckla ett tålamod och sätta sig ned och vänta.
Nä nu tror jag det får vara nog för ikväll. Måste ju mjukstarta när jag inte bloggat på nästan nio månader!
Natti natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar